تابلو در دکوراسیون هنری

0 495

نقش تابلو در سبک هنری دکوراسیون منزل، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی راهرو منزلتان بپردازیم، گاهی اوقات نیاز است که با تغییر کوچکترین جزئیات، بزرگترین تغییر را به سبک دکوراسیون آپارتمان خود دهید

تابلو در دکوراسیون هنری

 

تابلو یکی از عناصر خاصو متفاوت در دکوراسیون هنری محسوب می شود. هنر همیشه جزء جداناپذیر از زندگی و سلایق مختلف است، امروزه کمتر کسی پیدا می شود که دکوراسیون هنری باب میلش نباشد، ممکن است هرازگاهی در هر فصل به فکر تغییر در دکوراسیون خود بوده باشید و بخواهید از یک دکوراسیون تکراری برای خودتان یک دکور جدید خلق کنید، بهترین زمان است که با ما همراه باشید. ما در این مقاله می خواهیم به نقش تابلو در سبک هنری دکوراسیون منزل، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی راهرو منزلتان بپردازیم، گاهی اوقات نیاز است که باتغییر کوچکترین جزئیات، بزرگترین تغییر را به سبک دکوراسیون آپارتمان خود دهید. بنابراین اگر شما هم مدتی است به دنبال طرحی تازه برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی خود هستید، با ما در مقاله راهنمای کامل نقش تابلو در دکوراسیون هنری همراه باشید.

سبک هنری آرام و دوستداشتنی

اگر دلتان می خواهد از طرحی ساده ولی خاص برای دکوراسیون داخلی آپارتمان خود استفاده کنید، ایده جالبی می شود، همانطور که در عکس می بینید استفاده از تابلوها در سایزهای مختلف با رنگ های ملایم و آرام می تواند باعث شکل گیری دکوراسیون هنری آپارتمان شما شود. استفاده از رنگ های مات، صورتی آرام، طوسی و سفید، سبک هنری خاصی به طرح انتخابی شما در دکوراسیون می دهد که می تواند به طرز عجیبی در دیدگاه مخاطب اثر خوبی به جای بگذارد. ما معتقدیم استفاده بیش از حد از عناصر شاد خصوصا تابلوهایی که رنگ هایشان سبک و سیاق و رنگ های متضاد دارد بعد از مدتی کوتاه جلوه ی اولش را از دست خواهد داد و شما از انتخاب چنین طرحی پشیمان خواهید شد ما برای شما با توجه به طرح کلاسیک، مدرن ، تنوع در مدل ، قیمت و طرح هنری، تابلوهای ویژه ای را در فروشگاه آنلاین ایران دک برای شما مخاطبان عزیز پیشنهاد کرده ایم که با دیدن آنها می توانید یک انتخاب ویژه برای دکوراسیون خودتان داشته باشید، طرح های ما ساده، با کیفیت و با قیمت مناسب است.نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر1نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر2

سبک دکوراسیون مدرن

اگر سبک و سیاق شما بیشتر به سمت دکوراسیون مدرن می باشد می توانید از عناصر مدرن برای طراحی استفاده کنید، در این بخش نمونه های متنوعی از اتاق نشیمن با سبک دکوراسیون مدرن آورده شده است که می توانید از طراحی آن در دکوراسیون آپارتمان خودتان الهام بگیرید. در تمامی این نمونه ها یک ویژگی مشترک که در آنها به چشم می خورد، استفاده از تابلوهای مدرن می باشد، شما می توانید تمام فضاهای خالی دیوارها را با تابلوهای مدرن روح بخشی نمایید و خالق یک دکوراسیون مدرن شوید. وجود تابلوهای مدرن در اتاق پذیرایی باعث می شود شما یک فضای مدرن و زیبا را داشته باشید. تابلوها می توانند تغییرات دکوراتیوی به فضاهای آپارتمان شما بدهد.

از رنگ های پرانرژی و چشمگیر در طراحی دکوراسیون غافل نشوید، برای آگاهی از رنگ‌ها هم می توانید اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به انتخاب کنید. اگر دیوارهایتان را به سبک خلاقانه ای رنگ آمیزی کرده اید اینکار باعث می شود فضای منزلتان به عناصر زیادی نیاز نداشته باشد. و تنها استفاده از چند تابلو برای بخش های مختلف دیوارها کفایت می کند. شما می توانید از بخش های خالی فضای آپارتمان به نحوی که مورد رضایت شما و مخاطبان باشد استفاده کنید و طرح هایی که تابلوها و عناصر هنری دیگر می توانند به این بخش ها بدهند بهره بگیرید.. گاهی وقت ها هم وجود یک تابلوی نقاشی بزرگ در وسط دیوار اتاق نشیمن نیز معجزه می کند.

 نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر3نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر4نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر5نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر6

نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر7سبک دکوراسیون کلاسیک

 وقتی صحبت از دکوراسیون کلاسیک می شود منظور همان طراحی غربی می باشد. اگر به دنبال ایده هوشمندانه دکوراسیون کلاسیک هستید ما در این بخش نمونه های متنوعی از آپارتمان هایی را به عنوان نمونه برایتان آورده ایم که می توانید براساس آن دکوراسیون داخلی آپارتمان خود را بچینید، می توانید با الهام از تکنیک هایی که در این مقاله می خوانید و می بینید از بهترین مدل ها برای الهام گرفتن در دکوراسیون بهره مند شوید، شما می توانید مبلمانتان را بر اساس طرح کلاسیک انتخاب کنید و آنها را در نزدیکی هم در پشت پنجره اتاق نشیمن یا پذیرایی بچینید، همچنین شما می توانید از تابلوهای بالرین که طرح کلاسیک جالبی برای آپارتمان به حساب می آید استفاده کنید، این تابلوها بدنه اشان از جنس چوب و جنس بالرین های آن از پلی استر  و از نوع برجسته می باشد. نمونه های این تابلوها در این بخش آورده شده و برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید آنها را از فروشگاه آنلاین ایران دک ملاحظه کنید. نمونه تابلوهای چرمی پازلی هم می تواند یکی دیگر از مدل تابلوهای کلاسیک و زیبا برای  دکوراسیون آپارتمان شما محسوب شود. نمونه های تابلوهای چرمی زمینه ای برای یک بکگراند کلاسیک برای طراحی میباشد. نیازی نیست برای انتخاب تابلوها خودتان و وقت ارزشمندتان را در گشتن مراکز تلف کنید شما به راحتی می توانید نمونه های با کیفیت و زیبا را از طریق فروشگاه ایران دک بیابید و به راحتی از خرید لذت ببرید، پیشنهاد ما این است قبل از تصمیم در انتخاب هر گونه تابلویی تنها چند دقیقه از وقتتان را به تماشای این تابلوهای زیبا بگذارید. توجه داشته باشید که رنگ های قابل استفاده در دکوراسیون کلاسیک ، خاکستری، بژ و طوسی می باشد چون این رنگ ها خنثی هستند و برای نشان دادن دیزاین کلاسیک می باشد.

نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر8نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر9نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر01نقش-تابلو-در-دکوراسیون-تصویر11

در این مقاله طرح های متنوعی از تابلوهای مختلف و نقش آنها در روح بخشی به دکوراسیون هنری آپارتمانتان را ملاحظه کردید. شما به راحتی می توانید با دیدن هر کدام از تابلوهایی که برایتان پیشنهاد کرده ایم یک زمینه متفاوت به دیوارهای منزلتان بدهید. هدف ما اینست شما بتوانید با کمترین بودجه بهترین کیفیت را در طراحی و دیزاین منزل خودتان انتخاب و خریداری کنید، انواع تابلوهای مدرن و کلاسیک را به راحتی می توانید از فروشگاه آنلاین ایران دک ببینید و خریداری کنید و  خالق یک دکوراسیون متفاوت برای خودتان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.