کاتالوگ دیجیتال محصولات دریزل

محصولات دریزل

شرکت دریزل یکی از بهترین مجموعه های تولیدی محصولات استیل در ایران می باشد که تحت لیسانس انگلستان در حال تولید انواع رادیاتور استیل  و حوله خشک کن می باشد.
این تیم جوان دارای تیم طراحی بسیار خوبی می باشد امکان سفارشی سازی تمام محصولات این شرکت متناسب با فضا و محیط شما می باشند.

رادیاتورهای مدرن در تنوع رنگی مشکی ، سیلور ، طلایی ، رزگلد امکان سفارش می باشند.

سایز آکس محصولات کاملا قابل سفارشی سازی می باشند ، جهت بهبود کیفیت محصولات ، بعد از ثبت سفارش شما کارشناسای بخش فروش فایل 3 بعدی ( نقشه اجرایی ) محصول برای شما ارسال می کنند و پس از تایید شما سفارش به خط تولید ارجاع می گردد.

رادیاتور

امروزه با هزینه های بسیار زیاد تغییر دکوراسیون اکثر طراحان دنبال راه کارهای بسیار ساده جهت ایجاد محیط های دکوراتیو مدرن و لاکچری با هزینه های معقول هستند ، در این راستا اکثر طراحان از رادیاتورهای دکوراتیو جهت انجام این تغییرات در حال استفاده از رادیاتور های مدرن هستند.
رادیاتور و حوله خشک کن های دکوراتیو که ساخت کشور عزیزمان هستند و همچنین دارای انواع گواهینامه های بین المللی و استاندارد های جهانی نیز هستند.

حوله خشک کن

امروزه با افزایش قیمت های خانه ها و کوچک شدن منازل تقریبا دیگر منازل بالکن ندارند که بتوانید جهت خشک کردن لباس ها استفاده کرد در این راستا حوله خشک کن استیل و مدرن یکی از بهترین موارد جهت تغییر دکوراسیون سرویس های بهداشتی می باشد که با یه تیر دو نشان زد تا هم دکوراسین محیط را تغییر داد و هم جهت خشک کردن لباس ها از آن بهره برد.

حوله خشک کن مدرن

یکی از نمونه های عالی از حوله خشک کن مدرن

کاتالوگ محصولات دریزل

خرید رادیاتور مدرن

خرید حوله خشک کن مدرن

مشاوره قبل از خرید از طریق whatsapp

 

همکاران عزیز جهت دریافت لیست قیمت محصولات و دریافت نمایندگی فروش محصولات از طریق لینک بالا در ارتباط باشید.